Esame šalia,
kada labiausiai reikia!
+370 5 2670707

Nuotolinė pagalba

Atsisiųskite ir įdiekite nuotolinės priežiūros programą, skirtą Jūsų operacinei sistemai.

win

Programas kitoms operacinėms sistemoms bei diegimo aprašymą rasite čia:

IT pagalbos centras

Siųskite registruotą pranešimą apie iškilusią problemą ir nedelsiant su Jumis susisieks atsakingas asmuo.

Spauskite nuorodą ir išsiųskite registruotą pranešimą:

Paslaugų užsakymas

Nedelsiant atsiųsime išsamų, apgalvotą pasiūlymą, jei dėl jo kreipsitės. Kainos bus nurodytus su visais mokesčiais.

Atsiųskite savo kontaktus ir trumpą paslaugų aprašymą:

Klientų zona

Klientų zonoje rasite sąskaitas, galėsite matyti užregistruotų sutrikimų sąrašą, numatomus darbus, stebėjimų informaciją bei susijusius dokumentus.

Paspauskite nuorodą ir atsidariusiame lange įveskite kliento kodą, nurodytą plastikinėje kliento kortelėje:

Kompleksinės IT priežiūros kliento krepšelis

Konfidencialumo pasižadėjimas

Su kiekvienu klientu pasirašome konfidencialumo pasižadėjimą! Pasižadėjime yra apibrėžiama saugomos informacijos imtis, informacijos saugojimo tvarka ir atsakomybės.

Sutartis

Kliento ID kortelėStandartinėje sutartyje yra numatyta galimybė komplektuoti skirtingų sričių paslaugas. Penkiose paslaugų grupėse yra aprašyta apie 40 skirtingų paslaugų. Kartu su sutartimi yra suteikiama "Kliento ID kortelė".

IT auditas

Prieš pradėdami darbus ir vėliau kas vienerius metus atliekame IT auditą. Audito metu nustatome esamos techninės ir programinės įrangos būklę, įvertiname mokymų poreikį, tikriname dokumentaciją bei procedūras. Audito išvadose nurodome silpnąsias vietas, paruošiame preliminarų sutvarkymo planą ir biudžetą.

Profilaktika

Kiekvienais metais atliekama visos techninės ir programinės įrangos profilaktika. Atliekamas įrangos nuvalymas, patikrinamas įrangos veikimas, remontuojamos arba keičiamos neveikiančios dalys, sutikrinama dokumentacija, peržiūrima sutrikimų statistika ir k.t. Kiekvienoje darbo vietoje atliekame apie 20-30 profilaktikos procedūrų.

Išsami įrangos duomenų bazė

altKiekvieną kliento techninės įrangos vienetą pažymime holograminiu lipduku. Duomenis apie prižiūrimą techninę įrangą įvedame į specialią duomenų bazę, kurioje fiksuojamos įrangos charakteristikos, paskutinės profilaktikos data, įsigijimo data, atsakingi asmenys, priežiūros procedūros.

Nuotolinė priežiūra

Kiekviename darbo vietos kompiuteryje įdiegiame nuotolinės priežiūros programą ir apmokome ja naudotis.

IT pagalbos centras

Klientams suteikiame galimybę visus sutrikimus registruoti IT pagalbos centre. Taip užregistravę sutrikimą visuomet žinosite atsakingą asmenį, kuris dirba ties sutrikimo pašalinimu bei darbų statusą.

Aktyvus sistemų stebėjimas

Kliento tinkle įdiegiame specializuotą sutrikimų stebėjimo programinę įrangą.

Atliktų darbų ataskaita

Kliento atsakingiems asmenims suteikiame prieigą prie statistinių, analitinių duomenų bazės, kurioje galima pamatyti sutrikimų statistiką, sugaištą laiką sutrikimams šalinti, paslaugų sąvadą, išrašytas sąskaitas-faktūras, įrangos profilaktikos datas, numatytus ir atliktus darbus. Sistemoje klientas gali užsakyti papildomas paslaugas, pranešti apie sutrikimus.

Veiklos tęstinumo planas

Paruošiame visą būtiną IT dokumentaciją ir aprašome procedūras. Vienas iš pagrindinių dokumentų - veiklos tęstinumo planas (angl. business continuity plan) yra rengiamas visuomet. Plane aprašomos egzistuojančios veiklos rizikos ir jų panaikinimo / sumažinimo mechanizmai. Planas tikslinamas pagal poreikį ir kiekvienais metais nuodugniai peržiūrimas.

Septynių valandų programa: licencijų normalizavimas, nuvalymas, operacinės sistemos atnaujinimas, nemokamų pagalbinių programų įdiegimas.
Pilnas asmeninio arba darbo kompiuterio sutvarkymas mainais į susitikimą su vadovu

Apple kompiuteriai

Apple Macintosh kompiuteriai laisvalaikiui ir verslui

Padedame įsigyti, prižiūrime, konfigūruojame, mokome ir konsultuojame!

Kreipkitės, padėsim!

Apple kompiuteriai
Kompleksinė IT outsource priežiūraKompleksinės IT priežiūros kliento krepšelisĮmonės įvaizdžio formavimasTechninė priežiūraMokymas ir konsultavimasDiegimas ir integravimasSaugumo užtikrinimasIT vadybaVerslo valdymo groupware sistema Group officeRyšių su klientais valdymo (CRM) posistemėInterneto svetainių kūrimas su JoomlaOptimizavimas paieškos sistemoms SEF, SEONuotolinė IT priežiūra su TeamViewerSistemų stebėjimas su SpiceworksUgniasienės su IPcopVirtualizacijos sprendimai su VMwareAuditoriniai IT mokymaiIndividualūs IT mokymaiIšvykstamieji IT mokymaiApple Macintosh kompiuteriai laisvalaikiui ir verslui

© 2011 UAB "IT projektai" - Outsource | Opensource | Openmind